Go4Fit Beuningen

Sportclub Go4Fit Beuningen is een nieuwe sportclub van meer dan 2000m² sportplezier en meer dan 200m² wellness. Het is een dynamisch, sfeervol en trendy sport- en fitnesscentrum in Beuningen. Bij Go4Fit Beuningen ben je altijd zeker van de laatste ‘hypes’ en nieuwtjes op het gebied van fitness en groepslessen. Bezoekers kunnen genieten van een blijvende ervaring door meer beleving, meer plezier en meer aandacht te krijgen dan dat bij andere sportcentra vaak het geval is.

Zowel sfeer- als werkverlichting
Voor het versterken van die beleving is AV install benaderd. De huidige installatie is deels door ons vernieuwd. Zo hebben we 12 LED tegels geplaatst, die zowel voor normaal wit licht zorgen, als voor gekleurd licht. Dit maakt het geschikt voor zowel werk- als sfeerverlichting. Om de instructeur goed te kunnen zien, is er gekozen voor een theaterspot.

Dashboard
Het geheel wordt aangestuurd door een Cuecore2 in combinatie met een Kiosc systeem, beide van het merk Visual Productions. Een op maat gemaakt dashboard op een bestaande zuil in de sportschool biedt de instructeur een eenvoudige bediening van alle verlichting. Bij de deur hebben we een schakelaar geplaatst die het werklicht kan activeren (kort indrukken) of desgewenst alle verlichting uitschakelt (lang indrukken).

Toekomstbestendig

Het vervangen van de bestaande LED parren en TL bakken heeft meerdere voordelen. Ten eerste oogt de ruimte groter en strakker. Maar daarnaast zijn de geplaatste LED tegels energiezuiniger dan de oudere TL balken. Het systeem is op de groei aangelegd, in de toekomst zal Go4Fit de aangrenzende ruimtes ook gaan voorzien van LED verlichting en zal de bestaande verlichting geïntegreerd worden in het systeem.

Door uiteindelijk centraal achter de balie een paneel te plaatsen is men in staat vanuit 1 locatie alle ruimtes ‘s ochtends op te starten en ‘s avonds af te sluiten. Door het plaatsen van een beheer computer, kan het systeem gemonitord worden en kunnen we ondersteuning bieden wanneer dat nodig is.

We bedanken Go4fit voor de mooie opdracht en bouwen samen met verder hen aan een mooi eindresultaat!