Interactief display voor de Graancirkel in Oploo

Stichting Graancirkel Oploo is in het leven geroepen om Oploo als dorp op de kaart te zetten. Met een eigen Avonturenpark, een openlucht theater en een parkboerderij kun je dit een echte aanwinst voor Oploo noemen. De parkboerderij dient als ontmoetingsruimte, als plek voor workshops en clinics en als uitvalsbasis voor rondleidingen. De stichting zocht naar een multifunctionele video oplossing en kwam zo bij AV-install terecht.

Om aan de voorwaarden te voldoen plaatsten we een interactief display van het merk Optoma. De verrijdbare standaard maakt het scherm letterlijk inzetbaar op verschillende locatie. Naast een soundbar van Audac hebben we de standaard voorzien van diverse aansluitpunten, waarmee alle zichtbare bekabeling netjes is weggewerkt.